lunes, 19 de abril de 2010

Perfil d'interessos

En el perfil d'interessos, m'ha sortit amb un 100% i un 80% ek que més m'agrada. Amb el 80% (tecnológic), és el que més m'ha agradat, tot i que ara també m'he adonat que m'agrada l'administració i oficina, i econòmic empresarial (100%). Amb un 0%, m'ha sortit realment el que no m'agrada (ciències de la salut i ciències experimemtals).
Relacionar-ho amb el que crec que sóc (tolerància, justícia, responsabilitat, lleialtat i debilitat), crec que és molt difícil i no sé si ho sabré fer. M'ha sortit que sóc administració i oficina, i econòmic empresaral. Crec que per a ser aquestes dues coses, es necessita molts valors morals, a lo millor no són els que més em descriuen, però entre els que jo estic. també es necessiten.

No hay comentarios:

Publicar un comentario